niedziela, 31 marca 2013

Louis +18

Był chłodny zimowy dzień, ja jak co wieczór siedziałam przy plakacie One Direction i przyglądałam się klejnotom mojego cudownego Louisa.  On miał takie cudowne oczy.. patrzył na mnie z uśmiechem. Nasze twarze się spodkały... zaczął się namiętny całus.. Jak ja się ciesze że on wykonał pierwszy krok.. Sama bym sie nie odważyła. Jeszcze raz cmoknęłam go w policzek gdy nagle usłyszałam pukanie do drzwi. To była mama z telefonem w ręce.
[M] Olu, kochanie ktoś dzwonił, ale gdy odebrałam rozłączył się.
[T] Po co do mnie z tym przychodzisz? Nie widzisz że jestem zajęta? Właśnie miałam iść z Louisem na romantyczny spacer do parku!  Powinnaś się cieszyć że mam takiego idealnego męża.
[M] Zostaw ten plakat i oddzwoń natychmiast!
[T] A czemu ty nie możesz? *popatrzyłam na nią jak na idiotkę*
[M] Ten ktoś mówił po angielsku, a ja nie umiem tego języka.
[T] Dawaj ten telefon i wyjdź z mojego pokoju! 
Wkurzona, że ktoś przerwał mi mój pocałunek zadzwoniłam pod numer, który wcześniej dzwonił: 696969229 
[T] Hello, who call to this number?
[L] Hello It's me Louis Tomlinson.
[T] Ooooooooooo Louis????? *kiedy usłyszałam to cudowne imię od razu poczułam że mam mokro w majtkach*
[L] Może wolisz mówić po Polsku? 
[T] No jasne tak będzie lepiej kochany ty mój.
[L] Wygrałaś konkurs w którym brałaś udział miesiąc temu. Przyjadę do ciebie jutro o 6:09.
[T] Moje marzenia się spełniły!!!!!!!!!!!!! Do zobaczenia.
Szybko spakowałam seksowną bieliznę i kilka tamponów i już od 11 w nocy stałam pod domem i czekałam na mojego ukochanego.
Wreszcie podjechał. Od razu rzuciłam się mu na szyję i weszliśmy do samochodu. 
[L] Wyglądasz tak seksownie kotku.
[T] Ty też nie wierze że ciebie spotkałam!
[L] Ciekawe czy tak samo jak wyglądasz robisz laskę... czyli świetnie!
[T] Tak, robie wyśmienite laski, jeszcze sie nikt nie skarżył. *Na serio nigdy tego nie robiłam, ale bałam się mu tego wyznać..*
[L] To dawaj kocurku.
W końcu postanowiłam się przyznać. Bo przecież szczerość to podstawa.
[T] Tylko wiesz ja nigdy nie robiłam loda...
[L] Nauczę cię, nie martw się.
Louis był taki kochany pokazał mi co i jak i przedstawił kolegom z zespołu. Ha ciekawe co na to powiedzą koleżanki jak wrócę... ahh mój pierwszy raz z Louisem Tomlinsonem.
Ok. 22 podjechaliśmy do hotelu w Los Angeles. Ja miałam pokój z moim kocurkiem. A reszta zespołu spała razem na 4 piętrze. Noc też spędziłam wyśmienicie mój potworek opowiadał mi o swoich przygodach z jego  best friend- Harrym, opowiadał jak przez przypadek złapał go za krocze. Opowiadał o ich wspaniałej przyjaźni... ahhh.. Pamiętam dobrze 1 jego historię...  To było straszne, a zarazem piękne.. a więc.. Kiedy antyfani przezywali go on pedałów on znalazł wsparcie u Harrego. Przytulił sie do niego i wypłakał się w ramię. To jest prawdziwa przyjaźń. Jutro także ciekawy dzień. Louis powiedział, że jedziemy na basen.



Mam nadzieję że sie podobało ;)                                              Louisowa

47 komentarzy:

  1. Yyyy ... troche nie ma sęsu i pozatym robisz beznadziejne imaginy a jak by chłopaki przeczytali to by się zdziwili jak ich fanki wypisują o nich takie bzdury -_-!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam sie ... Takie to troche dziwne no bo Skoro niby plus 18 a tu nie ma praktycznie Nic ... I ogolnie najgorszy jaki czytalam
    P,S Be chce cie obrazic Tylko uswiadomic ze musisz jeszcze pocwiczyc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam sie ... Takie to troche dziwne no bo Skoro niby plus 18 a tu nie ma praktycznie Nic ... I ogolnie najgorszy jaki czytalam
    P,S Be chce cie obrazic Tylko uswiadomic ze musisz jeszcze pocwiczyc :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam wszystkie imaginy na tym blogu i stwierdzam, że nie mają sensu. Najgłupszy był ten o Harrym. To nie miało wgl sensu. A tutaj to nawet nie ma chociaż jednej scenki z +18. Zgadzam się z powyższym komentarzem, że musisz jeszcze popracować nad nimi. Tylko nie bierz tego tak do siebie. (po prostu poćwicz jeszcze). ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałam wszystkie imaginy na tym blogu i stwierdzam, że nie mają sensu. Najgłupszy był ten o Harrym. To nie miało wgl sensu. A tutaj to nawet nie ma chociaż jednej scenki z +18. Zgadzam się z powyższym komentarzem, że musisz jeszcze popracować nad nimi. Tylko nie bierz tego tak do siebie. (po prostu poćwicz jeszcze). ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No wiec to jest beznadziejne...Jeszcze nigdy tak glupiego bloga nie czytqlqm Przeczytaj sobie ten blog:
    http://wanteddirection.blogspot.co
    NIE JEST MOJ..On jest zajebisty.
    No i pograzasz sie.Co bys zrobila gdybys byla slawna i miala ochote zobaczyc jakie pomysly maja twoje fanki.Znalazlas taki blog i czytasz.Bym chyba zeszla z tego swiata szybciej niz sie pojawilam.MASAKRA...wspolczuje One Di ze maja taka fanke ...Pozdro..

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny !!! A raczej nie wyzyte i zboczone dzieci. To jest do niczego !!! Bez ładu i składu. Zastanowienie się nad sobą. Chcecie się uczyć i ćwiczyć ? Bierzcie przykład z mojej przyjaciółki... Tak jest moją przyjaciółką ale nie dlatego polecam tego bloga. On jest poprosił mega. "Moje opowiadanie o One Direction Pokojówka. " To jest coś. Zajrzyjcie tam ... Chociaż mi to obojętnie co będziecie robić !!! Bez obrazy ale to jest do dupy !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja pierdolę, co to za gówno???

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale gunwo xDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  10. "[T] Tylko wiesz ja nigdy nie robiłam loda...
    [L] Nauczę cię, nie martw się.
    Louis był taki kochany pokazał mi co i jak"
    SAME ICH POKAZAŁY JAK NAJGORSZYCH HOMOSIÓW, A PODOBNO SĄ TACY MĘSCY XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  11. HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAhAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAAHAHAHAHHAHAHHA XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    XD

    OdpowiedzUsuń
  12. ej jeżeli wam się nie po doba to nie czytajcie.Skoro Dziewczyna coś napisała to znaczy że ma wyobraźnie i po prostu musi się jeszcze poduczyć w stosunku do pisania.Hejtujecie ją a możliwe że połowa z was nawet porządnego zdania nie umie napisać ;/
    OGARNIJCIE SIĘ -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :D

      Usuń
    2. Hahahah mam beke z ciebie dziecko xD Bronisz jej jak wielkiej artystki, a to zwykły, głupi troll. Trzeba być debilem, żeby uwierzyć, że to jest na serio.

      Usuń
  13. I jeszcze napisała "najlepsze imaginy w internecie" Ona po prostu sobie zwały z Nas robi, proste

    OdpowiedzUsuń
  14. Wie, że imaginy są słabe i tym sposobem robi sobie z nas zwały

    OdpowiedzUsuń
  15. cholera wtf?!?! co to za gówno?! i ty jesteś directioner

    OdpowiedzUsuń
  16. O boze, bede miala traume do konca zycia przez twoje imaginy. Jestes chyba raczej troche dziwna ;---) hehe zalosne

    OdpowiedzUsuń
  17. Niezły troll z Cb xD
    Faneczki zaraz się popłaczą ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ey
    Directionerki nie wpadłyście na to, że to najprawdopodobniej jakiś pusty hejter?
    Przecież to żałosne. Tylko oni twierdzą, że na sam widok plakatów 1D zachodzimy w ciążę -.-

    OdpowiedzUsuń
  19. Droga ośmioletnia pojebana dziewczynko ... masz problemy, ktoś musiał cię zgwałcić abyś o czymś takim pisała ... dziwi mnie skąd masz takie rozeznanie erotyczne, tatuś ci opowiedział? czytałem to na głos czterem koleżanką ... śmialiśmy się ... o i masz cztery, to znaczy pięć gróźb ... powiem ci tylko tyle masz zespół downa ;3 powodzenia jeżeli chcesz być wyruchana w wieku 8 lat przez trójkę chłopców których praktycznie nie znasz to gratuluje ci inteligencji

    OdpowiedzUsuń
  20. bez obrazy ale to jest żałosne, do dupy i wgl. ile ty masz lat? 9? mniej? czy ty wiesz wgl co to są imaginy +18? wiesz wgl jak napisać dobrego imagina? oczywiście że nie. Sądząc po tym co napisałaś nie uważam cię za directioner. Jesteś zapewne hejterem który robi sb z nad d i r e c t i o n e r s beke. źadna normalna directioner nie napisała by imaginu w którym "całuje się z plakatem', "plakat jest moim mężem", "idę na spacer z plakatem" itp nie umiesz pisać i wgl nigdy nie powinnaś się zabierać za pisanie. Jesteś załosna. Idź się lecz psycholko.pozdrawia cię twoja ukochana czytelniczka Olusia, lofffciam cie normalnie :* :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  21. bez urazy ale to jest do DUPY!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nawet dupy nie przypomina xd co ?
      a tak w ogóle to jest żałosne, tutaj nie ma nic + 18 prócz chamstwa, Lou nauczy cię robic laskę ? serio ? ty wiesz w ogóle jak się piszę imaginy ? co ty masz z polskiego z wypracowań ? bo chyba nie 6 albo 5, to nawet na 2 nie wystarczy, idiotyzm.
      Pisząc to chyba nie myślałaś, tylko bujałaś w obłokach, straszne.....
      Pozdrawiam cię i życzę mądrości przede wszystkim bo to tutaj musiała napisac osoba głupia i bez rozumu. Pa!

      Usuń
  22. AHAHAHHAHAHHAHAHHHAHHAHAHHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAHHHAHAHA

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Po co (i co) ty wgl piszesz?!

    OdpowiedzUsuń
  25. och, no cóż, pewnie nie potrafisz się wyżyc na plakacie i wyżywasz się na nas. ;/

    OdpowiedzUsuń
  26. [L] Wyglądasz tak seksownie kotku.
    [T] Ty też nie wierze że ciebie spotkałam!

    Czy mi się wydaje, czy to jest ich pierwsze spotkanie ? serio ??? o matko ! pierwsza randka czy chuj wie co to było a tu już kotku i lód ? jprdl, wstyd mi za ciebie, dla mnie nie jesteś już Directioner, tylko zwykłą małolatą, która udaje, że tyle wie na temat seksu, jakaś nimfomanka, chuj wie, czym ty jesteś, ale na pewno nie jesteś Directioner, bo żadna z nas czegoś takiego by nie napisała ;(

    OdpowiedzUsuń
  27. Yyy czy ona się lizała z plakatem i ten plakat wykonał pierwszy ruch czy jest to tak beznadziejne, że nie zrozumiałam? poza tym... JASNE, ONI POTRAFIĄ GADAĆ WE WSZYSTKICH JĘZYKACH I DO KAŻDEJ LASKI MÓWIĄ, ŻE WYGLĄDAJĄ SEKSOWNIE

    OdpowiedzUsuń
  28. Hahahha, kocham.... Śmiechłam ogólnie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Hahahha, kocham.... Śmiechłam ogólnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też... tylko tak sie zastanaiam co ona ma do tamponów?

      Usuń
  30. To jest ta Louis'owa z YT XDD
    @directio_ner69

    OdpowiedzUsuń
  31. To mogła napisać tylko jedna osoba!
    LOUISOWA TOMLINSONOWA :O

    OdpowiedzUsuń
  32. louisowa powróciła

    OdpowiedzUsuń
  33. Boże, ty to lepiej nie pisz tych swoich imaginów i wsadź se w dupe te twoje tampony. Tak po za tym najgorszy jaki czytałam. Przebił nawet zakupy w Tesco.

    OdpowiedzUsuń
  34. 1. LUIS NIE MÓWI PO PL WIEC SORKA. 2. NUMERY Z UK MAJA INNY POCZĄTEK -.- 3. PRZYJĄŁ DO CB W JEDEN DZIEŃ Z LONDYNU DO POLSKI ALE JAK IK KURWA CUDEM Z POLSKI W POL DNIA DOSTALISCIE SIĘ DO LOS ANGELES. CHUJOWE PISZ LEPIEJ O TELETUBISIACH

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratulacje! Twój blog został nominowany do Liebster Awards :D Więcej informacji tutaj: http://one-direction--imaginy.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  36. ten imagin jest tak jebnięty że szkoda marnować czasu

    OdpowiedzUsuń
  37. Hahahhah ja jebłam jak to przeczytałam !!!!!nic tu nie nie jest +18 !!! Ja piszę tylko dla beki i one są jebnięte ale nie aż tak i SĄ LOGICZNE

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardziej zaciekawiły mnie komentarze niż to co napisałaś!:@

    OdpowiedzUsuń
  39. Haha omg komenyarze są ciekawsze niż ten imagin haha nie ty Directioner? haha omgfsakefjj zwykły hejter raczej

    OdpowiedzUsuń