niedziela, 31 marca 2013

Niall 18+

Pierwszy imagin Niallerki heh :) (oczywiscie na tym blogu, bo na innych mam juz doswiadczenie.)
_______________
   Był zimowy poranek, obudziłam się. Była godzina 7:69 (8:09). Leżałam w łóżku sama, choć jeszcze w nocy obok mnie słodka pochrapywał Niall.
  Postanowiłam zejść na dół w celu poszukiwań mojego żarłoczka Nialla. Nałożyłam koronkową bieliznę i narzuciłam na to szlafrok, robię tak zawsze z rana.
[N] Kochanie! Już wstałaś?! Nie zdąży...
No tak, nie dokończył zdania a ja zupełnie zapomniałam, że nie związałam szlafroku tylko na mnie po prostu wisiał odkrywając całą bieliznę.
[T] Nie zdąży...?
[N] Nie zdążyłem zrobić śniadania, ale to nie ważne!
Wtem Niall wziął mnie na ręce i szybko zaniósł do salonu, gdyż był najbliżej kuchni, czyli pomieszczenia w którym ów czas znajdywaliśmy się. W salonie mamy ogromną kanapę na której kiedyś Niall spał, gdy się pokłóciliśmy. Kanapa jest wystarczająco duża, aby mogły wygodnie leżeć 2 osoby.
[N] Lubię gdy mówisz do mnie żarłoczny tygrysku, wiesz?
[T] Wiem, mój ty żarłoczny tygrysku!
[N] Zaraz ten żarłoczny tygrysek zedrze swoimi kłami bieliznę z twojego pięknego ciałka!
[T] Możesz ją po prostu delikatnie zdjąć głuptasie!
Niall jednak nie słuchał. Zdzierał szybkimi ruchami bieliznę, co było naprawdę podniecające.
Byłam już całkowicie naga, Niall zaś był jeszcze w spodniach i koszulce.
[T] Mogę być twoją zabawką, tygrysie. Pomyśl, że mnie upolowałeś, jestem Twoja...
[N] Skoro jesteś moja to nie ruszaj się.
Tygrysek wyjął kajdanki i przypiął mnie do rury od kaloryfera, która była zaraz za kanapą.
[N] Będzie bolało!
Trochę się przestraszyłam, ale znałam już Nialla z tej strony. W łóżku zachowywał się naprawdę dziko, stąd wzięła się ksyka "tygrysek". Nie mogłam ruszać rękami a Niall mógł robić co chce, więc wziął się do roboty.
Najpierw zaczął mnie całować w usta, zjechał niżej do szyi i doszedł do stwardniałych już sutków. Ssał moje sutki przez dobre 5 minut bo wiedział, że bardzo mnie to podnieca. Lizał mi brzuch i doszedł do jego ulubionego miejsca. Wkładał mi palce w cipkę, lizał ją. Jęczałam z podniecenia. Niall robi to perfekcyjnie! Jego język... Nagle Niall zdjął swoje spodnie i slipki za jednym zamachem. Rozchylił mi nogi bardzo szeroko, bolało mnie to, gdyż nie jestem tak rozciągnięta. Jego pałka była już we mnie, poruszał się bardzo szybko. Nagle stało się coś co mnie zdziwiło!
[N] Mówiłem o bólu, chcesz tego?
[T] Pragnę ciebie i nowych łóżkowych przygód, nie boję się bólu!
Odpowiedział pewna siebie ale gdy Niall wyciągnął bicz nie było mi do śmiechu, przestraszyłam się ale nie dałam tego po sobie poznać.
Leżąc w takiej pozycji jak przy wpychaniu Niall lekko uderzył w moją pipę wcześniej wyjmując penisa.
Uderzał lekko ale za każdym razem cicho pojękiwałam. Jego uderzanie było coraz mocniejsze a jęki głośniejsze, nie umiałam ich opanować! Niall odpiął mnie i kazał mi się wypiąć, zrobiłam to. Uderzył mnie biczem w pupę, bardzo mocno. Jęknęłam nie tylko z podniecenia ale też z ogromnego bólu.
Zaczął znowu we mnie wkładać fiuta i uderzał bliżej pleców, mniej więcej w kość ogonową. Było to bolesne ale zarazem podniecające. Gwałtownie wyjął swojego przyjaciela i szybko przychylił moją twarz do niego. Kazał sobie zrobić loda. Popychał moją głowę abym wkładała go całego, nie mieścił mi się. Teraz to on jęczał. W końcu skończył, spuścił mi się do buzi a ja połknęłam.
[T] Warto było...
[N] Wytrzymałaś, kocham Cię...
Położyliśmy się na owej kanapie i usnęliśmy. Seks był bardzo wyczerpujący...


___
Niallerka.

18 komentarzy:

  1. Haha, zajebiaszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie twoj imagin ale ok...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wasz imagin. Dlatego całkiem dobry...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wasz czy nie wasz, ale ... czytając go miałam taką bekę, jest taki straszny, że aż żal czytać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie pisz nigdy wiecej ... XDDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Blagam nie dotykaj tej klawiatury...
    W sumie masz talent... do parodii jak to czytalam to sie posikalam ze smiechu

    OdpowiedzUsuń
  7. Straszny żal. Błagam zawieś bloga czy coś...

    OdpowiedzUsuń
  8. hahhhaha spoko taki agresywny niall , ale sie przestraszyłam jak zaczął ją bić , o bosz...

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże... ten imagin okropny... po pierwsze większość tego beznadziejnego tekstu to błędy, błędy i jeszcze raz błędy... !

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczynko pociąć cię nożem ;) jesteś chora masz osiem lat i wiesz jak się uprawia seks ... boje się jak tak dalej pójdzie to dowiesz się kto tak naprawdę cię spłodził ... hue hue hue

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. O kurwa... Dzieci przepraszam was bardzo ale prosze przestanvie robic z nich nie wyzytych zboczencow .

    OdpowiedzUsuń
  13. Nienawidzę kiedy ktoś zamiast napisac np. " mój czuły punkt ", albo po prostu " pochwa " piszę cipa -.- albo fiut, ja pierdole. -.-

    to jest chyba wasz najlepszy imagin, ale i tak jeden z najgorszych. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda?
      To jest tak bardzo wkurwiające że JA PIERDOLE
      Dzieci ile wy macie lat żeby tak pisać? 11?
      Loda to wy możecie sobie kupić w spożywczaku ;-;
      To nawet nie jest dokładnie opisane.
      Powinno być romantycznie,a nie chujowo.
      Ja też potrafię napisać "Wszedł we mnie...ohh aahh ehhh wyszedł ze mnie,zrobiłam mu loda,on mi minetke,-kocham cię" ;____________;
      Zróbcie użytek dla ludzkości i usuńcie bloga,albo dorośnijecie:)

      Usuń
  14. hahaha sorry ale kurde co dziewiecioletnie dziecko moze o seksie wiedziec?? haha jestem ciekawa czy wasi rodzice tego bloga widzieli d

    OdpowiedzUsuń