niedziela, 31 marca 2013

Zakupy w Tesco z Harrym + 18

 Harry tak sexownie spał. Ślinił się jak mały bobas i chrapał jak moja mama którą nie widziałam już parę lat. Kazała mi wybrać między Harrym a nią. Sorry mamo. Był mglisty poranek, długo po przebudzeniu biegaliśmy po domu szukając skarpetek. Zajrzałam do lodówki a tam pusto. Taki żal.
[T] -Harry ty powodzianie co zrobiłeś z jedzeniem?! (nie wpadłam na to, że mógł zjeść)
[H] -Zjadłem!
Nie mogłam uwierzyć w to co powiedział. Jak mógł wszystko zjeść?!
[H] -Muszę iść na chwilę do studia, zaraz wracam, wrócę to pojedziemy do tesco
Byłam wkurzona na Harrego. Akurat wtedy gdy byłam podniecona on chciał jechać do studia?! Znów została mi zabawa z plakatem... Po pewnym czasie Harry wrócił. Ujrzał mnie gdy bawiłam się z plakatem. Zrobił dziwną minę i uciekł do kuchni. Byłam przecież dziewicą która pociesza się plakatem. Wstydziłam się tego, że nikt po za plakatem nie chce mnie osiąść. Nagle usłyszałam:
[H] -Jedziemy do tesco, zbieraj swoją psite! (mówił ze śmiechem)
Trochę mnie to zdenerwowało ale postanowiłam udawać głupią i się śmiałam. Jechaliśmy do tego tesco. Tesco to najlepszy sklep. Wszyscy z chłopców z One Direction tam jeździli. Dojechaliśmy i poszliśmy po warzywa.
[H] -Patrz ten ziemniak wygląda jak penis hahahaha
[T] -Ty mój wariacie hihihi
Kupiliśmy już chyba wszystko. Poszliśmy jeszcze po tampony dla mnie. Wzięłam te najtańsze. Lepiej wchodzą. Zapomnieliśmy o przyprawach. Wróciliśmy się po nie.
[H] -Jedziemy po zioooooło (wygłupiał się)
Zawsze wiedziałam, że jest szalony ale, że aż tak?! :O
W pewnym momencie Harry zaczął rzucać we mnie rodzynkami
[T] -Co ty kapuśniaku robisz?! (krzyknełam wkurzona)
[H] -Może w ten sposób porucham (mówił ze śmiechem)
[T] -Hahahahahahahahahaahhahahahaha
Harry rzucił we mnie jakąś śliwką która ubrudziła moje glany i koszulkę z Iron Maiden. Wiedziałam, że teraz rozpętał piekło. Zaczęłam rzucać w niego jajkami. Przyszła ochrona
[O] -Proszę powiedzieć co wy robicie?!
[H] -Jestem sławny Harry z One Direction, wygłupiamy się
[O] -Nie lubię One Direction
Wkurzył się Harry i zaczął wyklinać. Mój bandyta. Ochrona wzięła nas z zakupami do więzienia na całą noc. Rano mieliśmy już wrócić do domu. Byliśmy już w więzieniu. Harry zaczął pieścić mnie ziemniakami
[T] -Harry ty kociaku!
[H] -Rozkręcam się!
Zdjął moje kochane glany, porwane spodnie, koszulkę i pieszczochę. Rozebrałam go. Zaczęliśmy się brudzić jogurtami następnie się z nich zlizywać. Czułam, że mam w sobie majonez którego Harry wylizywał pogryzając chleb. Było mi tak dobrze. Jęczałam po cichu by policja nie przyszła. Jego loczki były całe w jogobeli. Mm moja ulubiona. Harry wsadził do mojej pochwy głęboko kawałek kiełbasy wiejskiej, następnie wyjął ją zębami i zjadł. Bardzo mnie to podniecało. Wstałam, polałam członka mojego kociaka mlekiem i posypałam płatkami. Zaczęłam ssać. Harry trzymał moje włosy i jęczał. Byłam dumna z siebie.
[H] -Połóż się na tej podłodze (wyszeptał)
I tak zrobiłam. Położyłam się i zaczął robić na moim ciele chogiel-mogiel. Następnie go zlizywał. MMMMMMMMmmmmmm. Wsadziłam jego dużego przyjaciela do jakiegoś taniego jogurtu. Zaczął wkładać we mnie swojego penisa. Jęczałam. Coraz szybciej i szybciej. Potem zaczęłam skakać po nim. Oblaliśmy się mlekiem. Zmieniliśmy pozycje "na pieska". W pewnej chwili poczułam, że jego sperma jest we mnie. Potem wszystko posprzątaliśmy i wytarliśmy tamponami. Był już ranek. Wyszliśmy z więzienia. Poszliśmy do domu. Okazało się, że Harry mnie zdradzał. Zamieszkałam z chęcią z jego drugą dziewczyną. Urodziłam dziecko i do tej pory jest nam wszystkim jak w raju. /Mrs Styles

163 komentarze:

  1. mogłoby być już bez tego że ją zdradził i zamiaszkali z jego drugą dziewczyną -_-

    OdpowiedzUsuń
  2. niewyżyta 10 latka

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana. Zastanów się zanim cokolwiek napiszesz. Totalny LoL !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. bój się boga drogie dziecko...

    OdpowiedzUsuń
  5. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA OMG jakie wariactwo LOL

    OdpowiedzUsuń
  6. ile masz lat ? 9? 10 ? To kurwa nawet pod komedie nie podchodzi -.-
    JAK NIE UMISZ PISAĆ +18 TO TEGO NIE RÓB BO PRZEZ CIEBIE KOLEJNI LUDZIE WYLĄDUJĄ W WARIAYKOWIE ;P
    POZDRO :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się ;3

      Usuń
    2. ja też sie zgadzam

      Usuń
    3. ona nic nie umie pisac.. nie tylko 18+

      Usuń
    4. No nie no... Co to za gowno sorry ale ile masz lat????

      Usuń
  7. HAHAAHAHHA. WTF? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha leje !!! O boże xDD poryczalam sie ze smiechu xd jaki dzieciak to pisal ? ^^ bujna fantazja nie ma co "taki żal"

      Usuń
  8. Jprdl -.- Serio?! Muszę przyznać, że to chyba jeden z najgorszych imaginów jakie czytałam ( a czytałam ich wiele). Ile ty masz lat?! 10?! I jeszcze że Hazz ją zdradził i zamieszkali z tą drugą dziewczyną! Zrobiłaś z niego dziwkę męską w tym imaginie! Dziwkę meską, która na dodatek żyje w trójkąciku! Bravo -.-
    Rada dla Cb: skończ pisać imaginy..
    Pozdro ;o

    OdpowiedzUsuń
  9. Jprdl -.- Serio?! Muszę przyznać, że to chyba jeden z najgorszych imaginów jakie czytałam ( a czytałam ich wiele). Ile ty masz lat?! 10?! I jeszcze że Hazz ją zdradził i zamieszkali z tą drugą dziewczyną! Zrobiłaś z niego dziwkę męską w tym imaginie! Dziwkę meską, która na dodatek żyje w trójkąciku! Bravo -.-
    Rada dla Cb: skończ pisać imaginy..
    Pozdro ;o

    OdpowiedzUsuń
  10. dzieci. Skończ pisać, bo rujnujesz swoją psychę, czytająch a z Harrego robisz męską dziwkę. Ile ty masz lat ?!

    OdpowiedzUsuń
  11. JAKIE POJEBANE DZIECKO ( OCZYWIŚCIE 10-LETNIE) JAK TAK BARDZO CHCESZ MIEĆ KIĘBASE WIEJSKĄ W CIPCE TO IDŹ DO TESCO, KUP SB I WSADŹ !!! A Z HARREGO NIE RÓB MĘSKIEJ DZIWKI !!! JAK TAK BARDZO SIĘ PODNIECASZ SEX-EM TO IDŹ POD TESCO NA PARKING I POWIEDZ JAKIEMUŚ FACETOWI ŻEBY CI WOZYŁ KIĘBASE I FIUTA I OBLAŁ JOGOBELLA CIPKĘ I WYLIZAŁ, MOJA BABCI PISZE LEPSZE IMAGINY :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ruchać plakat? Nie no spoko XD I te teksty "Mój kapuśniaku co ty robisz"! :_: Glany i koszulka Iron Maiden . Serio? Ty se chyba jaja robisz nie? Kupiła tampony a potem się bzykała nie no spoko nie mam nic do seksu czasie okresu fuuu ale kiełbasa w...keczupie? ;] Ja pieprze na końcu myślałam że się po prostu porzygam. Potrzebujesz albo psychiatry albo egzorcysty. Ale ochorniarz bynajmniej jest spoko ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. ja pierdole do psychologa z toba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba do psychiatryka i w kaftan

      Usuń
    2. Zamknąć w pokoju bez klamek.

      Usuń
    3. Na psychiatrę i psychologa to już za późno ja tutaj widzę genialne zadatki na przyszłego psychola xD

      Usuń
  15. Dziecko drogie ogarnij sie

    OdpowiedzUsuń
  16. Lecz się, pożywieniowy fetysz 9 letniej nimfomanki, kurwa, no nie xDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  17. Ech, widzę, że znów trafiłam na tak bardzo inteligentną stronkę napalonych hot 10 directionerek.
    Pozwól, że się wypowiem.
    Jak wszystkie imaginy o 1D ten jest chory i psychiczny.
    Po pierwsze odniosę się do tego zdania o kocie: Co to ma byc? Zoofilia?! Jak można gwałcic zwierzęta? To najbardziej debilne zdanie w całym tym tekście.
    Po drugie: Pewnie ja i inni fani metalu dostaliśmy pierdolca kiedy to napisałaś o glanach i koszulce z Iron Maiden. Wiem, że ludzie mają różny gust muzyczny, ale nie rozumiem jak można słuchac 1D i metalu.Te dwa gatunki muzyczne zwyczajnie się od siebie ''odpychają.'' Jeżeli już słuchasz tych dwóch zespołów jednocześnie to błagam zachowaj trochę szacunku.
    Po trzecie: Skoro już nawiązałaś do plakatów to skoro nie masz nic do roboty psychofaneczko to idź je poruchaj, a nie siedzisz w internetach. Normalnie nakłoniłabym Cie do przeczytania książki, ale boję się, że potraktujesz ją jak plakat...
    Dziewczyno ile Ty masz lat? Dziesięc? Jak jeszcze jesteś młoda może psycholog uratuje Twój mózg przed całkowitym zniszczeniem.
    One Direction Tobie i wielu innym zniszczyło psychikę.Jest to komercyjny zespół, którego nie obchodzicie, zrozumcie to. Oni was nie kochają, kochają waszą forsę, a raczej waszych rodziców.
    Nie starajcie się, nie piszcie do nich listów, nie róbcie akcji na twiterze, bo oni zwyczajnie mają was w dupie. Ile razy trzeba to powtarzac? Już bez obrazy dla normalnych fanek, ale drogie psychofaneczki TO JEST CHORE! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze prawi, polać mu!

      Usuń
    2. Dobrze mówisz :)

      Usuń
    3. Ta dziewczyna ma racje :)

      Usuń
    4. 'Już bez obrazy dla normalnych fanek, ale drogie psychofaneczki TO JEST CHORE!" - dziękuję, że chociaż nie obraziłaś tych normalnych fanek :(

      Usuń
    5. Nie wiem co masz do tego że ktoś słucha np 1D i metalu. No ja pierdole. Kraj wolny mozna sobie słuchać co się komu podoba. Mogę sobie nawet pszczolke mąkę i metalu słuchać i nic Ci do tego. Muzyka 1D podchodzi pod rock (nie wierzysz to poczytaj sobie opinie krytyków, które jak najbardziej są na TAK). Ja też jestem normalna directionerka, która nie przyznaje się do takich osób, co pisza to co jest tu wyżej. Jestem także normalna belieberka. Wiec nie rozumiem co ludzie maja do fanów 1D i JB (nie ich fani nie są tylko w wieku 10lat bo są ludzie nawet z mojego LICEUM a nawet starsi)(tak moja mama i babcia lubią 1D i JB). Co do tego, że nie kochają swoich fanów to się nie zgodzę. Bo kochają. Kasa a fani to zupełnie co innego i nie ma co porównywać..to tyle ode mnie.
      A..a ty dziewczynko co ten imagin napisałaś-lecz się i to porządnie.

      Usuń
    6. Zgadzam się z Directioners, bo też nią jestem i NIE JESTEM CHORA!!! :O Obrażasz nas dzieczyno! Obrażasz mnie i normalnych ludzi. Ja kocham One Direction. <3 I nikt mi nie zabierze tej miłości! NIKT. A jeśli ktoś spróbuje, prędzej załamie się psychicznie, niż mnie złamie. Jestem gotowa umrzeć za 1D i chciałabym w przyszłości ich chronić, ale NIGDY NIE BENDĄ ONI WAŻNIEJSI OD BOGA!. Pomagam w różnych akcjach, a czasem te akcje i 1D ratują mnie przed załamaniem, które mnie czasami ogarnia jak sobie pomyślę o ślepych hejterach, takim jak ty! Owszem, ten imagin jest do bani i należy martwić się o tą dzieczynę. MARTWIĆ. A nie atakować. One Direction postąpiliby lepiej od ciebie. Nawet, gdyby nie mieli kasy. Widzę ich problemy, nie tylko sukcesy. I......poprostu pomagam im. <3 Bo ich kocham, a tobie nic do tego. I NIE ATAKUJCIE JUŻ POKONANEJ DZIEWCZYNY!
      Dziękuje tym, którzy to przeczytali. :) Mam nadzieję, że zrozumiecie, o co mi chodzi....

      Usuń
    7. No akurat pomijając to ,że to było obleśne do dupy itp. to twój komentarz był chamski ponieważ ja lubię słuchać 1D ale słucham rocka, punk rocka i hip-hopu i gdyby nie to że strasznie podoba mi się głos Harrego to bym nawet na ten zespół nie spojrzała nie słucham pop'u właściwie jedynym zespołem jakiego słucham z popu to 1D po za tym słucham stonsów,the cure, redhotchillitpeppers,beatelsów,grubsona i innych więc można słuchać różnych gatunków muzyki a to ,że się słucha 1D a ma się naryte w bani to różnica ... :) POZRO:*

      Usuń
  18. Tyle strollowanych, małych dziwek!
    Bravo, autorze.

    OdpowiedzUsuń
  19. Huh. Do dupy, ale swój cel osiągnęła; dużo komentarzy.

    OdpowiedzUsuń
  20. jakis psychiczny ten imagin

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ludzie, to przecież jest zajebisty troll, nie podniecajcie się tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. hahahahha co to jest ?! XDDD

    OdpowiedzUsuń
  24. TO JEST GÓWNO XD POMOCY UMIERAM. NIEWYŻYTA DZIESIĘCIOLATKA xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się ! To jest upokorzające! kto to wogule pisze! Szczerze wzymiotowac mi sie zachcialo!

      Usuń
    2. Ej, autorka jest taka głupia czy mi się tylko wydaje?Anonimku, GÓNWO! To jest Gónwo. Czyste Gónwo(co za metafora xdd) Oficjalnie powiadamiam autorkę tego bloga, że jeśli bedzie dalej wypisywać takie głupoty to może się pożegnać z miejscem w naszej rodzinie Directioners. Czy ty dziewczyno pomyślałaś jak by się czuł ktoś kto by to przeczytał i by był bliską osobą dla Hazzy? Gdyby był w ogóle osobą z jego otoczenia? Jeśli masz zamiar jeszcze tutaj coś dodawać, to proszę, niech to bedzie mowa pożegnalna... Z poważaniem
      Liamkowa.

      Usuń
  25. BEKA XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  26. ile ty masz lat? 10, 9? YYY
    Rada: Skończ pisać imaginy ;[]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sister dobra rada dla dziewczynki ona ma racze z 6 lat a nie 9 nie no KONIEC Z IMAGINAMI nie ccę więcej czytać o jogobelli i mleku i kurwa płatkach

      Usuń
  27. to jest gorzej niż porombane!!! z tą kiełbasą, zdradą Harry'ego, i awanturą w sklepie. c

    OdpowiedzUsuń
  28. Hahaha...ja pierdole !najbardziej popierdolony i zboczony imagin jaki czytałam!Do psychiatry na lewo!

    OdpowiedzUsuń
  29. WTF?!
    Musiałą się wyżyć po pierwszej lekcji WDŻ, i przy okazji żarła kiełbasę...
    Dziewczynko, obraziłaś Harrego i Directionerki!
    Jest pełno imaginów 18+ które są zarazem nieobraźliwe, normalne, romantyczne, i najlepsze. Pomyśl, kto by robił coś takiego , co napisałaś Ty?!

    Odbiegam od tematu. To nie prawda że One Direction kochają "naszą forsę" i mają nas w "dupie".
    Spójrzcie, ile oni wyrządzili dobra. Raczej nikt NIE płacze bez powodu, patrząc na cierpiących fanów. Ich łzy były szczere. Zobaczcie teledysk One Way Or Another, i potem oceniajcie. Oczywiście nie pokazali tam ich płaczu, ale wszędzie indziej go znajdziecie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Chora jesteś kur.. ! ? O.o

    OdpowiedzUsuń
  31. Ty chora suko nie jesteś nasza siostrą jesteś chora psychicznie niszczysz reputację wszystkich Directioners Boże brak słów na ten zjebany blog czytam juz taki 2 blog ale ten jest gorszy niż tamten jprdl przestań pisać przez cb hejterzy mają z nas beke bo taka sucz jak ty niszczy reputację 1D gdybym cię poznała osobiście to chyba nie chcesz wiedzieć jak można plakat ruchac no kurwa radzę ci idź się leczyć bo jesteś chora + był komentarz ze 1D nas nie kochają tylko naszą kasę wiesz nie masz racji jak ich nie znasz to się nie wypowiadaj okej

    OdpowiedzUsuń
  32. lecz się !!!! PS. Harry nie lubi majonezu -,-

    OdpowiedzUsuń
  33. kiełbaska wiejska mrr xd jestes pojebana

    OdpowiedzUsuń
  34. HARRY MIAŁ TRÓJKĄCIK Z KIEŁBASĄ WIEJSKĄ O TAK.
    LECZ SIĘ.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Najdziwniejszy imagin jaki czytałam kiedykolwiek...brak mi słów żeby to "coś" opisać -.-

    OdpowiedzUsuń
  37. OMG dziewczyno idż do psychiatry i nie nirzcz reputacji 1D i wszystkich directioners....................... NIE JESTEŚ DIRECTIONER -,- JPRDL

    OdpowiedzUsuń
  38. O kurwa! To jeszcze najbardziej nienormalny imagin jaki czytałam ... a czytałam jak Zayn gwałci dziewczyne kluczem i kredką ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha to musiało być dobreee XD

      Usuń
    2. Też czytał to z kluczem i kredką. Nawet kluczykowo-kredkowy Zayn nie zrył mi tak bani xD

      Usuń
  39. wtf? ja pierdole. kiełbasa wiejska. zjarana jesteś. XD XD XDDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  40. Kurwa mać ! Najgorszy i najobrzydliwszy imagin jaki kiedykolwiek czytałam -.- Pierdole niewyzyta 10 latka . Jak nie umiesz pisać imaginów to sie za to nie pisz pojebana idiotko. Potem sie dziwic ze nas hejtują , a to wszystko przez takie bachory jak ty :/ . Boże no , fuuuuj ide rzygać . I Harry nie lubi majonezu :o. Zrobilas z niego męską i na dodatek zdradziecką dziwkę . I jeszcze ta końcówka ...nie no ide sie pociąć ;__; Nie masz co robić to wypierdalaj bawić się plakatem . Nie bede mogła spać ... JUŻ NIGDY NIE ZJEM KIEŁBASY -,-

    OdpowiedzUsuń
  41. Kurwa mać ! Najgorszy i najobrzydliwszy imagin jaki kiedykolwiek czytałam -.- Pierdole niewyzyta 10 latka . Jak nie umiesz pisać imaginów to sie za to nie pisz pojebana idiotko. Potem sie dziwic ze nas hejtują , a to wszystko przez takie bachory jak ty :/ . Boże no , fuuuuj ide rzygać . I Harry nie lubi majonezu :o. Zrobilas z niego męską i na dodatek zdradziecką dziwkę . I jeszcze ta końcówka ...nie no ide sie pociąć ;__; Nie masz co robić to wypierdalaj bawić się plakatem . Nie bede mogła spać ... JUŻ NIGDY NIE ZJEM KIEŁBASY -,-

    OdpowiedzUsuń
  42. Kurwa mać ! Najgorszy i najobrzydliwszy imagin jaki kiedykolwiek czytałam -.- Pierdole niewyzyta 10 latka . Jak nie umiesz pisać imaginów to sie za to nie pisz pojebana idiotko. Potem sie dziwic ze nas hejtują , a to wszystko przez takie bachory jak ty :/ . Boże no , fuuuuj ide rzygać . I Harry nie lubi majonezu :o. Zrobilas z niego męską i na dodatek zdradziecką dziwkę . I jeszcze ta końcówka ...nie no ide sie pociąć ;__; Nie masz co robić to wypierdalaj bawić się plakatem . Nie bede mogła spać ... JUŻ NIGDY NIE ZJEM KIEŁBASY -,-

    OdpowiedzUsuń
  43. Kurwa mać ! Najgorszy i najobrzydliwszy imagin jaki kiedykolwiek czytałam -.- Pierdole niewyzyta 10 latka . Jak nie umiesz pisać imaginów to sie za to nie pisz pojebana idiotko. Potem sie dziwic ze nas hejtują , a to wszystko przez takie bachory jak ty :/ . Boże no , fuuuuj ide rzygać . I Harry nie lubi majonezu :o. Zrobilas z niego męską i na dodatek zdradziecką dziwkę . I jeszcze ta końcówka ...nie no ide sie pociąć ;__; Nie masz co robić to wypierdalaj bawić się plakatem . Nie bede mogła spać ... JUŻ NIGDY NIE ZJEM KIEŁBASY -,-

    OdpowiedzUsuń
  44. Kurwa mać ! Najgorszy i najobrzydliwszy imagin jaki kiedykolwiek czytałam -.- Pierdole niewyzyta 10 latka . Jak nie umiesz pisać imaginów to sie za to nie pisz pojebana idiotko. Potem sie dziwic ze nas hejtują , a to wszystko przez takie bachory jak ty :/ . Boże no , fuuuuj ide rzygać . I Harry nie lubi majonezu :o. Zrobilas z niego męską i na dodatek zdradziecką dziwkę . I jeszcze ta końcówka ...nie no ide sie pociąć ;__; Nie masz co robić to wypierdalaj bawić się plakatem . Nie bede mogła spać ... JUŻ NIGDY NIE ZJEM KIEŁBASY -,-

    OdpowiedzUsuń
  45. Kurwa mać ! Najgorszy i najobrzydliwszy imagin jaki kiedykolwiek czytałam -.- Pierdole niewyzyta 10 latka . Jak nie umiesz pisać imaginów to sie za to nie pisz pojebana idiotko. Potem sie dziwic ze nas hejtują , a to wszystko przez takie bachory jak ty :/ . Boże no , fuuuuj ide rzygać . I Harry nie lubi majonezu :o. Zrobilas z niego męską i na dodatek zdradziecką dziwkę . I jeszcze ta końcówka ...nie no ide sie pociąć ;__; Nie masz co robić to wypierdalaj bawić się plakatem . Nie bede mogła spać ... JUŻ NIGDY NIE ZJEM KIEŁBASY -,-

    OdpowiedzUsuń
  46. Kurwa mać ! Najgorszy i najobrzydliwszy imagin jaki kiedykolwiek czytałam -.- Pierdole niewyzyta 10 latka . Jak nie umiesz pisać imaginów to sie za to nie pisz pojebana idiotko. Potem sie dziwic ze nas hejtują , a to wszystko przez takie bachory jak ty :/ . Boże no , fuuuuj ide rzygać . I Harry nie lubi majonezu :o. Zrobilas z niego męską i na dodatek zdradziecką dziwkę . I jeszcze ta końcówka ...nie no ide sie pociąć ;__; Nie masz co robić to wypierdalaj bawić się plakatem . Nie bede mogła spać ... JUŻ NIGDY NIE ZJEM KIEŁBASY -,-

    OdpowiedzUsuń
  47. Kurwa mać ! Najgorszy i najobrzydliwszy imagin jaki kiedykolwiek czytałam -.- Pierdole niewyzyta 10 latka . Jak nie umiesz pisać imaginów to sie za to nie pisz pojebana idiotko. Potem sie dziwic ze nas hejtują , a to wszystko przez takie bachory jak ty :/ . Boże no , fuuuuj ide rzygać . I Harry nie lubi majonezu :o. Zrobilas z niego męską i na dodatek zdradziecką dziwkę . I jeszcze ta końcówka ...nie no ide sie pociąć ;__; Nie masz co robić to wypierdalaj bawić się plakatem . Nie bede mogła spać ... JUŻ NIGDY NIE ZJEM KIEŁBASY -,-

    OdpowiedzUsuń
  48. DOKTORZE!! TRACIMY JĄ!! Umiera na Psychofaneczgosyndrom!!

    OdpowiedzUsuń
  49. o ja pierdziele -,-

    OdpowiedzUsuń
  50. Yyyy..-,-Jak jesteś tak bardzo zdesperiwana i siedzisz 24 na dobe w sieci to poszukaj w twojej okolicy jakieś kliniki psychiatrycznej do specialnych przypadków.Napewno przyda się stała obserwacja (kto wie czy nie spróbujesz tego z biedną niewinną lalką Hazzy)mama nie bedzie zadowolona jk przeczyta co jej mala córeczka pisze

    OdpowiedzUsuń
  51. majonez ?? kiełbasa ?? mam szczęście, że nie lubię tych dwóch rzeczy -.-
    ten imagin jest krytyczny, uwierz mi, czytałam wiele imaginów + 18 i sama takie piszę, nie uważam, że moje są jakieś zajebiste, świetne i takie tam, ale porównując z tym, sorry, nie porównałabym swojego imagina z tym czymś..
    weź się lepiej za naukę, język polski w szczególności i naucz się porządnie tworzyc zdania, bo to jest istna katastrofa, aż sama sobie współczuję, że na tą stronę trafiłam... -__-

    OdpowiedzUsuń
  52. haha dobre na zły dzień wstyd mi to czytac XD weź ty się zajmii czytaniem Franklina :P

    OdpowiedzUsuń
  53. hahaha ludzie to dla beki, a wy jakieś spiny macie lolls xd hahaahha ale imagin to hahah nic nie powiem xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HHaaha no właśnie ja nie wiem po co takie spiny robią ja tam miałam bekę czytając to hahah :D

      Usuń
    2. Hahahahaha ktoś ma wyobraźnie xD Takiej beki nie miałam odkąd mój kolega wyjebał fona do kibla w szkole bo mu się gra cięła xD

      Usuń
  54. czytam sb i nagle takie WTF ? Kiełbasa ? Serioo ? Ja pierdole jaki LoL ! :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja pierdole po co wy się tak sracie ?!! ktoś po prostu napisał to dla jaj a wy : weź skończ pisać itp.
    Ja przy tym szczałam ze śmiechu xD
    Pozdro dla autorki kocham cię hahah <3333

    OdpowiedzUsuń
  56. O LOL WEŹDŹCIE Z NIĄ DO EGZORCYSTY JEDŹCIE ... NIE PISZ IMAGINÓW BO SIĘ POSRAM PRZEZ CIEBIE ... ILE MASZ LAT ?? 10 ?? POSRAŁO DZIEWCZYNKĘ ... PSYCHIATRA CI NIE POMOŻE ... A TĄ KIEŁBASE TO SE W DUPE WSADŹ I TYLE ... I JESZCZE TEN KAPUŚNIAK ... A JOGURT TO DO DUPY SB WLEJ I TO MLEKO TEŻ WTEDY ZACZNIJ JĘCZEĆ !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahaha omg XD Dokładnie :D Dziecko na bank coś bierze XD

      Usuń
  57. Dawaj dilera dziecko !!!! WTF ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chcę jego numer! Nawet ja takiego towaru nie mam xD

      Usuń
  58. Czyli nudzi Ci się ? Aha.Okey.

    OdpowiedzUsuń
  59. kurwa poszczałam się, posrałam się, hahahhahahahhahahahhahahah.xd ja pieroooooole .:X czytam i taki facepalm , ja jebie , hahahhahahahhahahah.xd lol, xd. wgl. o co w tym chodzi kurwa ? :D nie ogarniam , jezu.:D hahahahha.xd pa.

    OdpowiedzUsuń
  60. Facepalm xd boże kobieto jesteś moim miszczem! AHAHAHAHHAHA XD Jezu szczam xd pozdro z podłogi :D weś akurat jak to czytałam to jadłam kiełbasę i jak przezytałam że wsadził jej ją do cipy to od razu poszłam do kosza i ją wyrzuciłam. Weś coś jeszcze napisz błagam! Serio wytarli to tamponami? Taka mała ciekawostka mleko z płatkami powinno się jeść w misce a nie na penisie xd i wgl ten jogurt " Mój ulubiony". Jezuu dziewczyno czytając to zastanawiałam się czy ty wgl masz mózg. Chyba lepiej pójdzie ci szukanie wioski smerfów niż pisanie. Weś idź się lepiej w paincie baw a nie xd Boże czemu patrzysz i nie grzmisz?! Jeszcze raz JESTEŚ MOIM MISZCZEM! :D

    OdpowiedzUsuń
  61. japierdole..co jaa tu robię? jak mogłaś napisać coś takiego!? ten świat spada na psy ;o O.o

    OdpowiedzUsuń
  62. Jestes nie tylko obrzydliwa ale tez chora i to bardzo

    OdpowiedzUsuń
  63. Mój biedny mózg się rozpadł. Ma ktoś taśmę albo kropelkę żeby go posklejać?? Błagam!!! To było chore!!!

    OdpowiedzUsuń
  64. To jest chore, a mówi ci to ktoś kto czytał fanficka o tym jak Kai gwałcił Luhana ogórkiem i nawet to nie było tak bardzo zryte. Ps. Kai i Luhan to członkowie zespołu Exo.

    OdpowiedzUsuń
  65. Dzięki tobie ludzie myślą że my Directioners to jakieś psychiczne osoby... I wgl. Kogo ty robisz z Harrego??!!!?! Kiełbasa wiejska, sex w więzieniu, jogobella, plakat?! Bitch czas iść do psychiatria albo zamknąć w pokoju bez okien i drzwi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokłanie. Ej to jest chore. Kiełbasa wiejska?!

      Usuń
  66. kurwa mac zesrałam sie hahahahaha
    kto dopuszcza takie dzieci do internetu? :-)))))
    to powinno być zabronione nawet karalne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Taaak... Nawet nie wiesz jak bardzo karalne powinno być. Do autorki: no błagam idź do psychiatryka, dziecko. To się leczy chociaż nie wiem czy się da takie coś wyleczyć. Zamkną cię, dziecko nie wyżyte, w pokoju bez klamek i okien. Nie mam więcej słów. PS: Harry nie lubi majonezu, BICZ !

      Usuń
    3. Zgodzę się powinni ją zamknąć w pokoju bez drzwi, klamek, okien i dostępu do kompa i internetu.

      Usuń
  67. HAHAHAHAHHAHA jebie !! #bekaZciebie!!!

    OdpowiedzUsuń
  68. omg to jest obrzydliwe
    lecz się.
    przynosisz wstyd naszemu fandomowi.
    jezu zaraz zwymiotuję.

    OdpowiedzUsuń
  69. ciekawe czy ci tutaj wyżej wiedzą że ona to robi właśnie po to żebyście jej komentowali?

    OdpowiedzUsuń
  70. Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  71. Nie żeby coś, ale ta dziewczyna ma więcej komentarzy niż wiele pięknych opowiadań. Zamiast pisać jakie to okropne polecam tego nie czytać i nie przeżywać ; P

    OdpowiedzUsuń
  72. Dziecko drogie, wiem że komentarzy z hejtami jest dużo... ale ONI MAJĄ RACJĘ? ty powinnaś się szkołą zająć a nie imaginami, pisałaś o tamponach, ty wgl wiesz co to jest? bo wydaje mi się że 10latki nie mają okresu ;_; ty wgl (tak zakładam) nie widziałaś faceta na go (mmm) !!! I z tą kiełbasą to system rozj****aś hahahah ni no ok... może ty masz fantazje z kiełbasą ale nie normalne dziewczyny -.- DARUJ SB !! ;* pzdr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej..pisze sie nago xd tylko gimby bez mózgu piszą jakimiś skrutami -.- pozdro z podłogi

      Usuń
  73. Chora jesteś do kurwy ?? O.o
    Hujowy !!

    OdpowiedzUsuń
  74. Widzę, że hejter, który podszywa się za directioner. Pomysłowo -.- Idioci wszędzie. Trochę szacunku nie zaszkodzi tępa dzido.

    OdpowiedzUsuń
  75. O japierdole dawno takiego gunwa nie czytałam o.O

    OdpowiedzUsuń
  76. Ja wymiotuję!!! Właśnie zjadłam śniadanie... Ta kiełbasa Ułeee... Wszyskto co zjadłam zwróciłam. Thx... Znalazłam sposób na odchudzanie.

    OdpowiedzUsuń
  77. W ten sposób okazujesz brak szacunku do 1D.Znalazłam linka do tego twojego opowiadania i normalnie żałuję.Rzygać mi się chce.

    OdpowiedzUsuń
  78. Jpedole ten imagin jest tak denny zjebalaś go :(

    OdpowiedzUsuń
  79. Ma ze 20 lat I ma beke ze zjebanych fanek lan direkszyn. -.- mi sie podobal xd

    OdpowiedzUsuń
  80. nie słucham 1D ale kiedy na to weszłam... To jest jakaś masakra. Wstyd pisać takie coś. założę się,że nawet nie macie tych swoich 18 lat -_- To wstyd, wstyd i jeszcze raz wstyd nie wiem co ja tu robię.

    OdpowiedzUsuń
  81. MAM BYĆ, KURWA SZCZERA? BARDZIEJ LEJE Z WASZYCH KOMENTARZY, NIŻ Z TEGO IMADŻINA XD PLZ, TROCHE DYSTANSU DO SIEBIE, PRZECIEŻ WIDAĆ, ZE NAPISAŁA TO DLA BEKI. CZY SĄDZICIE, ŻE WIEDZA 9 CZY 10-LATKi BYŁABY TAK BARDZO BOGATA W RÓŻNORODNOŚĆ SŁÓW? I CZY DBALABY O INTERPUNKCJE, POLSKIE ZNAKI I TE DE I TE PE? MOŻE SIE TO WYDAWAĆ CHORE, BO LUDZI BIORĄ NAS ZA PSYCHOFANKI, A GDYBY HARRY LUB RESZTA CHŁOPAKÓW BY TO PRZECZYTALI, TO BY SIĘ CHYBA ZABILI, ALE, WEDŁUG MNIE, NIE POTRAFICIE SIĘ ŚMIAĆ. I TO WYZYWANIE OD ''SUK'' I ''KURW'' ORAZ, ŻEBY POSZŁA SIĘ ZABIĆ, WCALE NIE JEST ZABAWNE.
    JA OSOBIŚCIE SRALAM ZE ŚMIECHU, JAK TO CZYTAŁAM, PO PRPSTU RYCZAŁAM XD LUDZIE, NIE BIERZCIE TEGO NA POWAZNIE, A JAK WAM SIĘ NIE PDOOBA, TO NIE CZYTAJCIE, A PÓŹNIEJ KOMENTUJECIE: ''ZARAZ SIE PORZYGAM TO JEST OBRZYDLIWE'' ALBO: ''OPUŚĆ NASZ FANDOM BLA BLA BLA'' ZDYSTANSUJCIE SIĘ SŁONECZKA X X

    sorry za capsa, lol
    /mil

    OdpowiedzUsuń
  82. Jogobella ;-; Sprzątanie tamponami ;-; Jakaś pięcioletnia direkszyner i jej pornusy rodem z najgorszych koszmarów sennych ;-; Dlaczego tu jestem? Dlaczego?! ;-; Nie martw się łan direkszyn przejdzie Ci po paru latach... kiedy już to się stanie polecam zdrową dawkę metalu.... dużą dawkę metalu... ;-; I, proszę nie rań mych oczu słowem "glany" obok "Harry", bo poczujesz glany... na twarzy...

    OdpowiedzUsuń
  83. Ja pierdziele nie widziałam jeszcze tak zjebanych imaginów jak twój,a uwierz,że widziałam dużo.Jesteś NIENORMALNA.Dzięki osobom takim jak ty ludzie myślą,że w naszym fandomie są same bezmózgie 10-latki -,- lecz się dziecko

    OdpowiedzUsuń
  84. Jprl.. czytając komentarze Wasze śmiać się chcę bardziej niż z imaginy.. A co to autorki fajny i śmieszny imagin w życiu się tak nie uśmiałam hahahaha.. Masz sporą wyobraźnie! :D świetny więcej takich :*

    OdpowiedzUsuń
  85. I potem 6-letnie dziewczynki robą kolegom lody na lekcji ._. (Kc moje miasto)
    Skończ pisać

    OdpowiedzUsuń
  86. Hahaha!!!Dziecko ile ty masz lat?10?
    ŻAŁOSNY IMAGIN!!!
    P.S.NIE PISZ WIĘCEJ IMAGINÓW,A NAJLEPIE USUŃ TEGO ZJEBANEGO BLOGA!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  87. JPRL.... ZJEBANA GIMBUZKO PRZESTAŃ PISAĆ TE CHUJOWE IMAGINY!!!
    P.S.USUŃ TEN ZJEBANY BLOG!!!

    OdpowiedzUsuń
  88. HAHAHHA STRONA "IMAGINYDLADOROSLYCH" PISANA PRZEZ 10-LATKĘ. AHHAHA LEJE Z TEGO IMAGINA HAHA

    OdpowiedzUsuń
  89. To jest chore!!! Jak już chcesz cos pisac no pisz normalne imaginy albo opowiadania dla 5latkow. A tak ogólnie to żal. Fuuu

    OdpowiedzUsuń
  90. WTF!? Kurde co to jest??? Ile ty mawz lat?? 9? 10? Najgorszy imagin jaki czytałam !!!! Co za guwno !!!! OKROPNY!!!!!! Do dupy!!!!!! To jest chore!!!!!!! ŻAL MI CIE!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  91. Co to ma niby być?!
    Ze wszystkich imaginow jakie czytałam ten jest najgorszy!:@

    OdpowiedzUsuń
  92. Hmm ciekawie, ten imaginy jest taki romantyczny ze az żal, a tak ogolnie to sie lecz, bedziesz i jestes dobrym przykladem ludzkiej głupoty

    OdpowiedzUsuń
  93. Haha, naprawdę nie zauważyliście, że to jest napisane dla beki? Widzę ból dupek "tru dajreksioners", trochę dystansu :p

    OdpowiedzUsuń
  94. "A teraz w trójkę smażymy na sobie jajecznicę"

    OdpowiedzUsuń
  95. Nie dość że CHCIELI zrobić to w więzieniu w tesco , kurwa artykułami spożywczymi? a ten plakat ?! 10 lat masz?! wiesz ? jag nie umiesz pisać 18+ to nie pisz kurwa , bo to chore! . A końcówka jeszcze bardziej chora niż ty!

    OdpowiedzUsuń
  96. JENY TO JEST SUPER DO GAZET TO DAĆ NA MATURZE USTNEJ Z POLSKIEGO TO OMAWIAĆ JEZU GRAŻYNA CHODŹ TU I CZYTAJ NASZE PIĘKNE POLSKIE POEAMTY GODNE MICKIEWICZA A NIE PISIONT TWARZY GREYA CZYTASZ.

    OdpowiedzUsuń
  97. Boskie! Tak się uśmiałam :'D Nie przejmuj się tymi małolatami, które mają ból dupy masturbują się tamponami przy plakatach 1d jak rodzice są w pracy. JA doceniam twój wysiłek bo efekty jest świetny! Może i to chore ,ale za to cudowne i napisane dla beki!
    POSTRAFIAM TESCO I AUTORKE
    Ps.Ta paczka tamponów byla duża? Czy tampony były duże? Większymi lepiej się wyciera

    OdpowiedzUsuń
  98. Jednym słowem... JAPIERDOLE!!!!!!!! ��

    OdpowiedzUsuń
  99. ja nic nie mówie, to wszystko dałoby się jeszcze ścierpieć gdyby nie te GLANY I IRON MAIDEN.
    Dziecko kochane, czy ty wiesz wogóle jak wyglądają glany? Albo jaki styl muzyki tworzy zespół Iron Maiden? Wątpie. Te sceny z pieszczeniem ziemniakami i kiełbasą wiejską pominę, aczkolwiek zrób coś dla mnie, dla ludzi, dla świata i błagam cie ZAMKNIJ BLOGA, nie pisz już więcej bo jeszcze inne zagubione dziecko wpadnie na twoje imaginy i do końca życia przekonane będzie że seks to oblewanie się mlekiem i wkładanie produktów spożywczych tam,gdzie nigdy nie powinny się one znaleźć. Dziękuję pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  100. rak czy rak :____:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dziś na to weszłam! Pacze: ponad 150 komów mówię "będzie coś dobrego" czytam i.... kurwa. xD no ja jebe xd Bardzuej śmiałam się z komentarzy ale mniejsza z tym xD Jejo, nie uśmialam sie. Imagin na poprawienie humoru,polecam xD

      Usuń
  101. Genialne, cudowne, wspaniałe!!!

    OdpowiedzUsuń
  102. siema ktos jeszcze tu czasem wchodzi czy tylko ja jestem jebana masochistka i czytam to ze znajomymi dla beki??

    OdpowiedzUsuń
  103. 11 lat później dalej klepie

    OdpowiedzUsuń